Nu mai încape discuție, toți suntem colecționari de Like-uri dobândite în social media. Nu degeaba le contorizăm la fiecare verificare a telefonului mobil, le ținem minte și, atunci când este cazul, ne mândrim cu numărul lor mare.
Cu toate acestea, de multe ori pierdem din vedere cea mai importantă apreciere din toate câte există: încrederea de sine. Care n-are legătură nici cu filtrul aplicat vreunei poze și nici cu descrierea ce însoțește o postare mai mult sau mai puțin conformă cu realitatea.
Nu de alta, dar privind prin aplicația domnului Zuckerberg, viața pare mai ușoară și mai frumoasă pentru fiecare dintre noi.
Ei bine, după 2 ani în care am militat pe toate fronturile pentru acel prim „Like” pe care fiecare dintre noi ar trebui să ni-l acordăm singure în oglindă (eventual dimineața la prima oră, atunci când nici măștile nu s-au activat încă), după zeci de discuții legate de importanța încrederii în sine, iată că a venit momentul să te anunț ceva…
Desigur, susțin în continuare ideea că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în sine, pentru a te simți bine în pielea ta. Și cred cu tărie în frumusețea naturală și în faptul că obiceiurile de îngrijire se formează încă de pe băncile școlii.
Tocmai de aceea sunt bucuroasă să te anunț că proiectul „Caravana Likeyourself” inițiat de Nivea (o serie de seminarii inspiraționale despre îngrijirea pielii și frumusețea naturală) va fi prezentă în liceele din România și în anul școlar 2018 – 2019.
Cu toate acestea, așa cum încercam să-ți spun și mai sus, pentru mine a venit în mod natural momentul să fac un pas în lateral. Fără lacrimi, doar cu bucuria vremurilor frumoase petrecute alături de Caravană.
Te invit să dai Play acestui video. Și vei înțelege…
Nu mi se pare ok ca o firma sa se duca in scoli si sa’si faca publicitate! Ce ar deveni scolile daca toate firmele ar face asa? Se vorbeste si despre toate ingredientele chimice din produsele cosmetice?
Cred că ți-ai imaginat diferit acest proiect. Caravana Likeyourself este un proiect educațional și nu are scop comercial. Prezentarea nu are ca temă brandul Nivea sau portofoliul lor de produse. Seminariile abordează la modul general griji cosmetice adolescentine (acnee, cearcăne, îngrijirea părului, recomandările fiind de cele mai multe ori trucuri ”băbești”), dar susține mai ales încrederea în sine și frumusețea naturală.
Cum zicea si antevorbitoarea mea.
Prea multe firme si companii se folosesc de saracii copii ca sa isi promoveze fie direct sau indirect produsele.
Nu pare ok acest lucru…
Îți respect opinia, doar că personal văd lucrurile diferit, iar opinia ta nu mi se pare adecvată secolului 21.
În primul rând aceste seminarii sunt opționale.
Dar despre partea educativă ce părere ai? Aceste seminarii altfel le învață pe adolescente respectul de sine și le prezintă metode de a îngrijire a frumuseții naturale?
Chiar nu vedem dincolo de componenta comercială? Săracii copii primesc reclame fără număr și la tv, dacă tot a venit vorba. Sau copiii tăi nu deschid/ nu vor deschide niciodată televizorul?
Și pănă la urmă, dacă pe lângă numeroasele sfaturi utile despre îngrijirea personală și sprijinul emoțional oferit de consilierea motivațională oferită… în urma seminariilor adolescentele ar ajunge să-și dorească să folosească o cremă sau o apă micelară pentru curățarea feței, care ar fi problema?
Ne-am obișnuit să criticăm generalizat și să preferăm lipsa de informare?