#Mievara cat este ziua de lunga

Lipton #mievara making of 02Anul acesta #mievara de nu ma vad… cat este ziua de lunga!

Si fiindca nu mai incape indoiala cum stau lucrurile, m-am hotarat sa-mi astern peripetiile pe canalul meu de Youtube… sa ajunga si mai repede inspre tine.

Pe ordinea de zi:

un soi de parodie a spotului #mievara.

O reinterpretare care sa-ti transmita neconditionat zeci de vibratii pozitive.

Asadar, spotul original:

Si acum… acelasi clip, dar sub atingere personala:

Lipton #mievara making of 01Cu alte cuvinte un remake surprins pe pelicula, menit sa te inspire inspre castigarea concursului in care tocmai ai primit convocare:

Provocarea Lipton #mievara.

Pe scurt:

Lipton Ice Tea a lansat vara aceasta doua noi arome estivale (Piersica – Guava si Mango – Cocos – Lime).

Mai mult decat atat, ocazia se dovedeste numai buna pentru a-ti oferi invitatii la un atelier privat de fotografie plus maiestrie video.

Un seminar in cadrul caruia ai putea invata direct de la Antonia, regizorul Iulian Moga si fotograful Gabriel Hennessey o multime de trucuri si ponturi pentru fotografii si filmari perfecte.

Unele pe care sa le pui deja in practica intr-o super sedinta foto alaturi de insasi Antonia.

Tot ce trebuie sa faci este sa alegi una dintre secventele (cadrele) din spotul cu Antonia, sa o refaci dupa propriul plac (fie video, fie foto, daca iti este mai la indemana) si s-o incarci pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea Romania (upload pe wall sau mesaj privat).

Si daca esti creativ… pe 29 Iulie esti asteptat la cel mai distractiv eveniment al verii.

Grabeste-te, inscrierile se fac pana pe 24 iulie.

Apropo, spotul meu este pur orientativ.

Desigur, esti liber inspre orice gen de abordare.

Si ca sa fie treaba clara si din punct de vedere volum, iti spun ca te-ai putea la fel de bine limita la o singura secventa din clip.

Pe mine m-a cam luat valul, recunosc, si am filmat cu entuziasm mai bine de jumatate de spot.

Am mirosit ca e rost de distractie si m-am lasat ispitita de scenariu.

Pornind de la scenariu… n-a mai fost decat un singur pas pana la magazinul de jucarii.

Acolo unde am si demarat goana dupa recuzita:

pistol cu apa, baloane de sapun, ochelari shui (fara feng in fata lui shui), fluier XXL ori tricouri cu mesaje personalizate.

Cat despre al nostru special guest (cainele Spooky), te anunt ca este de-al casei si a rezistat cu mult profesionalism tuturor dublelor.

Asadar, i-au fost recunoscute si lui toate drepturile de autor. 🙂

Iar acum, pentru si mai multe detalii legate de campanie te las cu regulamentul oficial.

Bafta, eu iti tin de pe acum pumnii stransi!

  • Share pe Facebook
  • Google+
  • Twitter

Trimite comentariul tău

Your email address will not be published.