Electrofetele – partea a II-a

Pana acum ceva vreme producatorii de electronice se adresau in special barbatilor, caci ei sunt simplu de cucerit: le insiri o lista de specificatii tehnice – pe care ei le considera extrem de sexy – si treaba e gata!

Mai mult, daca pe langa specificatiile tehnice pui si un display generos si tactil… barbatii dau ochii pe spate si exulta!

In schimb cu fetele e mai greu. Da, conteaza specificatiile, conteaza si marimea ecranului, insa mai sunt multe lucruri care contribuie la nota finala si generala. Pe noi ne impresioneaza si designul, finisajele, materialele folosite, gradul de eleganta al device-ului sau al gadgetului… pentru ca asa suntem noi, fetele.

Si daca, asa cum spuneam mai sus, pana acum producatorii s-au concentrat mai mult asupra barbatilor, in ultimul timp s-au apucat serios sa ne curteze pe noi, electrofetele, cu toate ca barbatii au nevoie prin definitie de mai multe gadgeturi decat femeile (“nevoie”=dependenta copilareasca).

Si pentru ca doamnele si domnisoarele sunt atente la detalii si finisaje, la materiale, forme si culori… si grija producatorilor s-a concentrat mai mult decat inainte pe crearea unui design spectaculos, cu linii elegante si spectaculoase, dar si pe finisaje si suprafete prietenoase si placute.

La HP Global Influencer Summit am vazut multe device-uri woman-oriented, sau daca nu chiar asa, atunci erau cel putin woman-friendly. Am vazut laptopuri sau ultrabook-uri cu linii elegante ca ale unor masini de lux, am butonat console la fel de placute la atingere ca niste rochii de seara… si am apreciat ca, in sfarsit, lumea gadgeturilor si a tehnicii nu mai este exclusiv a barbatilor.

Fetelor… am castigat, deci, si pe frontul acesta! 🙂

  • Share pe Facebook
  • Google+
  • Twitter
3 comentarii despre "Electrofetele – partea a II-a"
  1. in fiecare zi femeia isi castica cat mai multe drepturi. cine nu isi da seama inca este barbatul care isi pierde din drepturi in fiecare zi.

Trimite comentariul tău

Your email address will not be published. Required fields are marked *